BAL 2007

åhhh stress dag. Mamma kommer hem med johans slips, allting värkar bli skit bra tills hon inte köprt strumbyxor eller hårnålar. herregud panik,sen kommer iaf sarah men det fixade hon tack o lov. Jag var lite nervös för hur det skulle bli men jag blev riktigt nöjd. sjukt nöjd helt enkelt. thank you for that. Allting var så jävla lyckat. Folke kom med bilen och hämtade mig o johan, det var kanske lite misslyckande menmen, sen kom jag med min johiis in på skolgården och så träffade jag alla mina söta älsklingar, åhh så fina. sjukt fina, obeskrivligt fina. facktiskt alla. några undantag kanske. Men nej ALLA. Fotografering hela tiden, men smile be happy is tha grej tydligen. Det var mysigt, per var där också, vi pratade en massa gamla minnan alltså sjuka minnen som när han  förlorade sin oskuld, och när vi stack upp lappen med KALLE (L) på i rutan, han har skämt så mycket för oss haha. Det har väl kanske alla lärare gjort. Sen väntade vi på att lärarna skulle hålla tal om hur söta osv vi är. Men dom hade skrivit en SÅNG, där stog dom herregud och sjöng med deras falska toner om oss. Det var fint, jag o anna fick tårar i ögonen jag kommer sakna detta sjuk mycket. niofyra. långsjöskolan yes. fan för det. Fan för allting med goodbye. Sen var det DANS DANS DANS, och våran egna drottning SOFIE blev balens drottning det var fan det enda rätta. sjuk bra. Mhhhhiiiin. sen drog till jessicas lägenhet och bytte om till kläder till EFTERFEST. man ville inte ta av sig klänningen nej åååååhh.  sen var det tagg, jävlar va taggade vi blev där herre min skapare. vi drog ner till bussstationen förkrökade lite lätt haha. sen kom jaqueline, jessica o erika också. Fanny drog, de var pissigt. Sen kommer vi iaf till Emil och det är rå niiice musik as nice verkligen, så kommer johan -Emils mamma är hemma bara så i vet det. Men det ä helt luuungt för för för för hon en snäll. sssshhhh." HAHA inte lite stup, vem var inte iofs?  Roberto herre aa. haha. det var dans dans dans jag o jaqiz haha fyfan. sen var det bad bad bad. ja det var nice allting.  juuuste johan "låg" sönder ett bord, sandra o robert don't wanna know. & tusen saker till haha.

Nu är det över. finnito. borta. ahhhh hjälp. okejj det ska bli så jävla skönt o komma vidare, lämna långsjö. tristess osv. Men själva kännslan, själva klassen. nej fyfan. jag älskar min klass sjukt mycket. läskigt mycket. ursch jag tycker verkligen inte om det här med farväl jag innser verkligen det nu. Hur som helst är min klass niofyra, "den som alltid hörs mest" den bästa klassen. Jag älskar den, förbannat myyycket. now piiiiiiiiiiiiiiiiiiictures.

              image86


maaaaaaaaaaaaaany maaaaaaaaaaaaaaaaaany.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0