dumjävel.

Ikväll ska jag passa min lillbror, igentligen är det inte alls mycket o passa
men just för att han är så fruktansvärt rädd av sig så ställer jag upp.
Mamma har ringt tio gånger nästan o sagt att hon kan fixa en annan barnvakt
för hon tycker synd om mig eftersom jag skulle vart med o grillat nere vid
sjön. Men det känns fel att inte vara här nu när jag lovat det.
söt johan tänkte komma hit o göra mig sällskap det är det jag behöver mest
av allt nu igentligen men jag vet inte om det är min Feber som gör mig så här.
något är iaf helt jävla fel, men som tur är, är nog johan världens bästa johan.
Ja han är riktigt bra & det ger bra vibrationer. bäst. fast ändå känner jag mig så jävla dum.
Nu ska jag se På andra sidan häcken, med pingpong. och sen vill jag fan ut.
det går ju inte men det löser sig säkert. & det luktar Marsvin i hela vårt hus. YES.

i hate my self for losing you.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0