gråtsprängda ögon.

cärolajhn ilola.

yes det är min kvinna, min böna, min tvillingsjäl. det bästa är att min far
kommt på det, tvillingsjälv åhfan så bra det alltid passat in.
Men nu saknar jag henne så fruktansvärt mycket, verkligen sjukt mycket
sådär mycket så allting känns, varenda liten grej. och när vi tog en promenad
i onsdags kväll så kände jag verkligen hur länge sen det var bara oss, vi.
och jag tror inte någon förstår inte carro och inte jag, hur mycket bättre
det var förut. tyvär. okejj att det blivit så med allt, förut var allting så mycket
enklare verkligen. då slapp man dom problemen, då slapp man allt om dig.
Då slapp man sakna min gull carro. jag skrev i min bok idag & jag förskte få
in lite om carro och mig där, nu idag liksom. verkligeheten, nutid.
det blev ganska bra & det stämde så bra, jag lovade mig själv samtidigt att
jag ska göra allt för att vi inte ska förlora mer tid, för jag älskar den tiden med
henne, den är sjuuukt fin och sjukt speciell. Apansikte & schimpanstjärt.
det är något speciellt med tvillingsjälar, i guess.

Du är min livsglädje.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0