smack that.

this is gonna sounds like a bad joke

men jag har precis insett att jag inte alls kommit över dig
jag har insett att du alltid kommer vara bra på det där sättet
som gör så jävla ont så länge du inte är med mig. fan.
jag har också insett att för varje dag som går så grubblar jag
ner mig ännu mer, och du är typ en hallcunation hela tiden.
soberdrunksoberdrunksoberdrunksoberdrunksoberdrunk
jag skulle säga FULL. alltså inte ofta men för överdrivet mycket.
now it's time to hit the alcohol or whatever you think is best for me.

& fan va trött jag är, vi var med klassen i stan idag. eller klass o klass
det var jag sofie, anna, matilda, niklas och henrik. STOR klass.
och tyo fem stycken från 9:3 skit kul. det var feting varmt och jobbigt
ursch! och nu kommer typ sextio personer hit som ska fira min mor.
40 år. hihi grattis mammi älskling, jag ska sjunga en sång för henne ikväll.
aaaaaaaaaaaaah,  pirrigt. den hon gillar så bra love hurts. fint av mig.


have you find a reason why you don't think love is for us?
speeeeeeeeeeeeeeak for god sakes.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0