tell me

imorse var jag på skit bra humör, känns som jag vart borta från skolan
en evighet vilket inte stämmer. menmen. Jag åkte till jessicas lägenhet
& lämnade alla kläder osv till efterfesten. Sen drog vi till skolan och jessica
o emma berättade att anna var i skolan. Jag började darra, åhhhh.
När vi kom in i hemkunskapen stog hon där, jag fick världens spring i benen
sjuuk känsla och kramade om henne, jag kände hur en tår föll ner för min kind.
ja, man kan tydligen sakna mer än man tror. det va skönt o se henne. åhhh.
och nu väntar jag på att Mamma ska komma med johans slips, jag har köpt rosen
som han ska ha i hans ficka också, och sen kommer sarah och ska fixa mitt hår.
åhhh pirrigt. Nu ska jag duscha, sen ladda inför baaaaaaaaaaaaaal 2007.

tro mig, det kommer vara fullspäckat med bilder.


Kommentarer
Postat av: ..

gud va roligt med bal. ser fram imot bilder.

2007-06-05 @ 12:36:09

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0