well i guess this is life.

Idag var jag i norrtälje med mamma och inez.
Mamma ville bara komma bort från allting och jag förstår henne.
Fan va sur jag är på pappa just nu, och på mig själv och på mitt hus.
Men mest pappa. fan okcså. vi åkte iaf dit, jag hittade en Bh inget mer.
sen träffade jag sarah där, johan hade inte lämnat hennes blomma än.
smartass. aja det löser sig ju säkert. Sen gick vi och åt, sen skulle mamma
ta ut pengar så kom en gubbe och en tant fram o frågade vad MIN DOTTER
hette, jag kunde inte hålla mig för skratt och dom undrade såklart vad
som var så roligt sen fattade dom och bad om ursäkt.
Jag som alltid längtar efter att få bli mamma, nu kändes det mest sjukt
eftersom det inte alls var så. herregud livet.
sen fick vi vårt paket från ellos också, fan va glad jag blev inte ritkgit så glad
som jag hade hoppats på för mina två klänningar var finito.
Men det fanns annat i det paketet. sen pratade vi om min födelsedag med
camilla, vad önskar du dig nu då? ja herregud vad önskar jag mig. sjukt nära
och om en vecka ska vi brudar till väddö. as mysigt, herregud jag darrar.
och allt prat om GBG med caroline. gash, jag ser fram imot det sjukt mycket nu
tänk om vi skulle springa på håkan där. jag skulle dö.

Kommentarer
Postat av: Gullstrand

Jaa visst e de! Jaa lycko mig, hihi ;) Ta hand om dej

2007-06-19 @ 00:00:11
URL: http://gullstrand.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0