what if you were all alone

stek stek stek.hett hett hett. stek stek stek. hett hett hett.
fyfan va nice weather, riktigt nice alltså. sjukt varmt.
Nu ska jag dra ner till Lindbacken och bada och steka as skönt.
sen ska jag nog laga middag här hemma och sen på friskis & svettis.
svettis i detta heta väder sköööööönt och mysigt, riktigt.
Igår var jag på bio i uppsala, Beck den svaga länken.
den var typ bra. okej den var bra, men ganska seg ändå. menmen.
imorn ska jag till norrtälje & köpa några småsaker, sen ska jag mamma
o sandra ut o plocka blommor till midsommarstången, yeeeeees!!
sen är det CIRKUS I RÅNÄS, klockan sex. kom kom kom!!

älskar, älskar inte. älskar, älskar inte. älskar, älskar inte.
älskar, älskar inte. älskar, älskar inte. älskar, älskar inte.
älskar, älskar inte. älskar, älskar inte. älskar, älskar inte. 
älskar, älskar inte. älskar, älskar inte. älskar

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunshine johnny.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0