allebazi

skaaaaaaaaaansen utan sol. nästan en självklarhet. inga sura miner för det.
kanske för att tillsammans med mina bruttor så känns ingenting meningslöst. facktiskt.
och det var ändå ganska mysigt, utsiktet osv. stockholm i mitt hjärta. hoho sure.
jag tänkte, borde jag gå fram till dig. borde jag? nej jag borde ingenting. inte längre
fan va stolt jag är över mig själv. du finns fan inte ens längre på det det söta sättet.
bra för mig. & tur för skansen att André popp var där, han kan vara en av sveriges hetaste.
my dress. jag vet fan inte om jag är lycklig över den alltså, det återstår att se när
den ska på. det är snart, sjukt snart. på tisdag. herregud. fix fix fix.
Nu ska jag fixa mitt fotoalbum, med massa bilder från älsklings stunder i mitt liv
med älsklings personer. Jag typ skakar av alla underbara stunder. fan va
 nice jag har det. ändå. Jag är lyyyyyyyyyyyyyyycklig. jävligt. fan va nice. my life, my story.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0