allmänt

You left me drowning in my tears

jag är tom. konstigt nog, men helt tom.
tom på glädje, tom på tårar tom på fantasi.
min mamma är så jävla söt, fast jag hatar henne mest
av  allt ibland. det är jobbigt att man kan vara så dum.
kanske eftersom jag kräver så mycket. skitunge på mig.
Min mamma fyller iaf 40 år den åttonde. det är inte långt
kvar, jag  ska fixa världens bästa & finaste present till
henne hon är värld det. och herregud vad gillar stora fester
när hela släkten är med. Man träffar  aldrig den annars.
det är så jävla synd. Eller,  vissa är verkligen helt körda.
och då skämtar jag inte, ursch det är den jobbiga biten
att dom måste bjudas. Ally, min ally. hon kommer. hon är
typ världens sötaste unge efter inez, inget  slår henne.

Nu vill jag ha mys mys mys, ljus ljus ljus, filt filt filt, värme värme värme.

Jag ska kankse va med joakim o fredrik iofs. dom är söta.
hoppas dom hör av sig. För jag är sugen på o träffa dom idag igen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0