bad taste.

Det handlar om att hålla andan när man är tio kilometer under vattenytan,
när det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig.
det handlar om att överleva när världen försöker krossa dig.

idag var det jobbigt. inte lika jobbigt som det brukade vara innan.
men jobbigt. svårigheter med livet är inte precis en ursäkt till att sluta andas.
Men vad är isf en bra orsak till att få sluta andas?
ni som skriver om det. ge mig svar. jag vet fan ingenting när jag tänker efter.
inte om livet, inte om dig, inte om oss.
jag tror igentligen inte att det finns några svar heller.
hittar man sitt livs stora kärlek så gör man. det kanske inte varar föralltid. det behöver inte vara så
men de kan vara riktigt jävla stort ändå. en riktigt stor kärlek.

jag är orolig för dig. efter vad jag har hört. det gör mest ont i mig.
att jag inte sett. för  att vi inte setts och för att vi glidit ifrån.
det känns igentligen förjävligt. men hur ska du kunna veta det.?
fan också.  you can take my breath away.
det finns inga sanningar du kan blunda för. försök inte ens.


sluta inte bry dig. hjälp mig inatt!
det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0