Det är över nu

men jag kommer ihåg alla dagar med dig. dom är över nu.

plugg plugg plugg. men tre lediga dagar känns riktigt skönt.
dessutom hade jag skit bra horoskop. Jag kan grubbla ner mig i
den där skiten hur länge som helst. fast nu är jag typ skit lycklig över det.
haha jag är igentligen ritkgit konstig. Galen på något sätt. jag vet.
Jag har lovat min lillebror och baka, pappa att måla & städa trappor, mamma
att tabort alla maskrosor på tomten. Fan jag känner inte för det.
Jag känner bara för en sak. något som verkligen glädjer mig. du
du känns ganska mycket. Jag börjar typ gråta. åt mig själv.
klarar inte det här längre. måste ta itu. hur fan ska jag lyckas.

  
Fast jag är fortfarande lycklig.

men du ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0