ett päron till farsa

Allmänt dum i huvudet.

okej roberto. nu var det typ fyra dagar sen sist och idag behöver jag dig.
på något sätt. jag har slutat lyssna på dig eftersom det väcker så mycket
jobbiga minnen. om honom. Fast det är skönt att lyssna på dig när det är som
mest jobbigt. när jag är ensam i den sängen som igentligen är förstor för mig.
Jag köpte den för att jag ville ha någon att dela den med.
som du brukade sjunga " Jag har nog älskat våldsamt då gömde jag nog dig"
ikväll. nu ikväll den femte ska jag göra allt för att glömma dig.
igentligen kommer jag nog att må ännu sämre av det men jag klarar inte längtan.
jag gick förbi ditt hus igår också. vad fan gjorde jag där borta. skitsamma jag gjorde
iaf det, och jag såg ditt fönster som jag satt i en gång förra sommaren.
det väckte så jävla mycket minnen. jag brukade skratta åt den tiden.
eller vi gjorde det tillsammans.
men nu gråter jag åt hur jävla lycklig jag var då. du var inte mina bekymmer.
fan också. fan till allt som har med oss att göra. inte bara dig, utan oss alla.
jag behöver dig mer än vad jag vill ha dig.
när du väl har bestämt dig, så är det försent. tid finns inte till för att vara för alltid. tyvär

tack pappi. för att du alltid tycker jag är så söt utan spackel osv.
och för att du alltid gör en sång av alla tråkiga skämt du drar.
och för att du alltid är så kul när du är full.
och för att du alltid drar historien om när jag skulle ragga på han
med blåa jeans och oranga tröjan. tack för det. HAHA.


juste 9:4 sex terminer. bra avslut.
jag och pia bestämde att vi skulle till skansen med klassen
skit mysigt. jag älskar skansen. alla djur. myset. nu sista tiden
som vi behöver tillbringa tillsammans för att inte glömma bort oss.
det skulle iofs inte gå. vi är för stora. var har tagit så jävla stor plats
men nu ska typ en hel drös också med. så jävla skitigt värre.
igentligen är det okej med mig. bara att jag inte orkar se dig nu.
tyvär. och
fuck you fourever.

eftersom du är det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: thilla

Men Bella... Nu får du nästan mig att gråta. Har det varit så jobbigt? Jag antar att du bara ser mig som Nick tjej. Men jag gillar dig och tycker att du är schysst, så jag vill gärna har dig som vän...

2007-07-12 @ 22:08:22

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0