fan fan fan.

OC. varför ska det vara så jävla bra så att man mår dåligt av att det slutar.
 ursch jag orkar inte me det här längre. Jag kan inte vara ledsen över en sån sak
när det är så mycket annat hela tiden, verkligen mycket. du du du du du. jävla du.
Mamma åkte nyss. till mormor, hon hade tårar i ögonen. hon sa inget heller.
fan jag har inte en aning, inte om någonting. o jag är så jävla nervös nu. för vad hon
ska komma hem o säga. och jag vet inte vad jag ska ta mig till
längre . "du är så jävla över för min del" vilket jävla skämt.
jag är fortfarande förälskad i dig. du ska alltid synas på något sätt.
och jag känner mig så jävla rädd. för verkligheten. för dig & ditt hjärta.
vi måste sluta med det här. det sårar bara. jag orkar inte.

du. vi gifter oss en vacker dag!

image58

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0