helt slut?

tomma ord
du är den som borde förstå mig bäst
den som kännt mig längst.
eller känner mig bäst
och ändå. förstår du ingenting.
kanske för att du inte bryr dig längre.
eller för att vi inte finns längre. jag vet inte
men jag behöver det. din hjälp alltså.
för att du brukade vara så bra på det.
varför ska vissa tider ta slut. det sårar fan ännu mer.

jag tror att det är lättare med tårar om man har någon
att dela dom med. någon som kan få dom att sluta rinna
när det är som svårast.
fast det är skönt utan också. man behöver tid för sig  själv
men just nu. mest idag. idag så hade det verkligen behövts
någon här. som den natten. so sick of love songs.
fan också. jag är så jävla trött på alla tårar.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0