lätta på hjärtat.

En sexig sport?

dans lätt!

En icke sexig sport?
fotboll. svett svett svett. fast igentligen killarna är så jävla heta när dom
visar så mycket självkännsla och tuffhet. det är sexigt.

Godaste drycken på sommaren?
iskallt bubbel vatten.


När grät du senast?
i tisdags.

Varför?
För att jag inte orkar med, eller hinner med

Vad bör man ha gjort i livet?
Allt man verkligen alltid velat göra.

Vad bör man inte ha gjort i livet?
Sånt man ångrar.


Vad längtar du mest till inför vuxenlivet?

att få baaaaaaaaaaaaaarn. Jag älskar barn, älskar att planera. planera livet med
någon man älskar mer än något annat. yeees. Man & barn.

Vad gör du om du inte kan sova?
skriver i min bok. lättar på hjärtat.

En snygg jävel?
snook- danne. jaevlar alltså.


Vad är märkvärdigt hos dig?

Att jag bryr mig mer om andra än mig själv, att jag
är hemlig, tacksam och kärleksfull.

Pinsam händelse?
När jag skulle sparka bollen till peter & halkade
not so nice. eftersom jag försökte ragga på han


Vad är lätthet?

Att vara tom så man slipper tänka på något.

Vad är trygghet?
Att vara säker.


En låt som betyder?
For you i will med teddy. fan va fin.


En film som betyder?

Ladder 49. för att den alltid får mig att visa deffentivt alla mina sidor.

När är saker svåra?

När det gör ont och när man är för långt ifrån dig.

Roligast idag?

När jag tappade min macka med smör, på mammas fot.

Tråkigast idag?
Att jag såg dig en kort skeund, det räcker liksom för att få mig på dåligt humör.

Det jobbigaste på länge?

din kropp. att den funkar så bra ihop med min. varför.

Vad längtar du efter?
att hållas om av honom & anna sockerpulla verkligen mycket. ursch.

Vad händer i sommar?
Gud. vadå vad? en massa såklart. typ hundra saker med mina chicks.
tyo gölliga saker. åhhhhe villl ha sommar nu, vill ha myset med dom.

Vad behöver du just nu?
typ kramar av alla. och oc kväll med fredrik, han lovar alltid men nej.

Något du är besviken på?
mycket. bara små skit saker igentligen som dig och typ skolan.

Någon som förstår sig på dig?
åhh. caroline, sofie, anna. mina chicks helt enkelt. deffentivt.

Vad har du i din säng?
Fyra kuddar, två täcken. för att låtsas att jag har sällskap haha!
och världens fulaste kondomhatt, bara för att den är så sommar. yeees!

Vill du gå på fest?
nej. facktiskt är jag inte alls sugen på fest. konstigt men sant sant sant.

Planerar du en framtid med någon?
alltså, nej eller jo min framtid med caroline.  den har jag alltid planerat mer eller mindre.

Brukar du tänka "oh he wants me" ?
nej snarare tvärtom. bhaaajs.

Vad luktar din stora kärlek?
han luktar typ min. åhhhe.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0