När jag tagit slut

today. lediga, ska jobba ihop pengar till barnen i ghana.               
fyfan vad dom har det sämst. ursch. det är sjukt.
min älskling sofie fyller år idag, GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
bara för att hon är typ världens finaste människa. fan vad jag
älskar henne, fruktansvärt mycket.
lediga tors-fre också. riktigt skönt. på torsdag kommer mina bruds hit.
Jag älskar att umgås med alla dom. ursch vad dom är fina.

det fattas något. inte bara du. utan anna sockerpulla. min sockerpulla.
när ska hon få bli frisk? när ska något bli bra för henne.
För det är inte bra med henne just nu, långt ifrån. jag skulle göra allt
för att få hennes liv att verka bättre just nu. eftersom hon är så
 förbannat fin. alla saknar henne. varje dag i skolan. varje dag hemma.

Nu ska jag äta glass med jordgubbar & sen kolla på OC.
Jag var nog värd allt stryk som jag har fått

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0