nått nytt.

Have you come here to play Jesus?

Får jag veta vad du tänker på?
skulle du råna en bank för oss två?
om det är så låt mig veta
för allt det här vänder sig in i mig.
och tårar vill jag klara mig utan.

The way you kiss, it mean so much.

Jag hade världens finaste dröm inatt.
den var verkligen reality du hade din randiga tröja den som sitter så bra.
och mitt hår var fint. som du brukade säga.  läppar
läppar smakar lika gott i drömmar som i verklighet och dom smakade.
läpparna smakade och luften smakade som en jordgubbspaj.
en varm sommardag. vi sprang. jävlar vad vi sprang. sofie var med också.
men när vi sprang in på en tomt så börjae vattenspridaren att spruta vatten och då var
hon borta. verkligen helt borta. och det var only you and me.. det var då läpparna smakade
sådär jävla gott som dom bara gör när man vill att dom ska smaka gott.
och nu har vi inte hörts på två dagar det känns som en evighet. och jag är vilsen.
have you ever had that feeling, that no one relly knows what your about?

fan också
ibland är en dröm det finaste man har.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0