stolthet.

Alla säger, jag älskar dig!

tiden läker inga sår. deffentivt inte the time with you
jag mår aldrig  så bra som jag gör när jag är med dig
men det är ändå efter att jag varit med dig det gör som ondast.
Alla tankar om dig får mig uppsnärjad i det blå. det är sjukt
eller läskigt, och smärtsamt.

finns det en person som tillslut kommer vinna ditt hjärta?
det är inte jag, jag vet det nu. det syns, eller känns.
både på mig och på dig. fast igentligen
så vill jag ju inget hellre? fuck you jävla roberto bar för att du är snygg
inte snyggare än he, det finns inte. går inte!
det är okej att du är snygg
faktiskt.
du sa åt mig att sluta le nära jag faktiskt ville gråta.
det fanns tid för tårar vid dina armar. armar som orkade.
det är inte lätt utan alltså. det är inte lätt nu

& jag har inte slutat gråta. det finns inte det heller.
fast jag är faktiskt stolt över mig själv, att jag lyckats i sex dagar.
 
du borde också vara stolt. över mig!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0