time to say goodbye.

Jag är för sen.

 

Jag ska försöka lära mig det där nu. Att tiden inte väntar.

Jag ska försöka lära mig jätte mycket saker igentligen om livet.

Jag ska lära mig att resa mig upp efter en sån här sak.

Jag får inte dras ner, men du drar ner mig jag visste det.

Jag visste det från första början.

Jag visste det under hela den natten tillsammans med dig.

Jag visste det.

 

Nu har jag sett på oc. Fan vad jag älskar det o jag skämtar inte.

Jag grät till det idag också kanske för att det är näst sista avsnittet

-Nu är det dags o ta farväl av oc. Det är en sån grej jag inte kommer

kunna komma över, varför måste jag alltid ha problem med o komma över
Fast jag vet inte, det kan ha med andra saker att göra också.                 

Fredrik, vi måste ha oc kväll snart. Jag behöver det.

imorn foto. fan panikångest.

 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0