tvåtusensex

Den förbjudna sommarkärleken

ohmygod. snart ett år sen, herregud tiden går fruktansvärt snabbt.
nästan lite för snabbt, och jag planerar vad som ska hända den 22
Augusti, för jag vill inte påminnas om för ett år seden.
När du höll om mig sådär bra, på ett sätt så att hela jag skakade.
ibland tror jag att jag är galen, men det här är inte galenskap
det var ren jävla kärlek, ren lycka och en förbannad myshet.
gotlandsbron I hate sitting on you. herregud paranoid. men det smakade
allting smakade dina jävla läppar, herregud. jag klarara typ inte av det.
sånt är bara föra drömmare, fast jag antar att jag är en sådan.

och ja, förbjuden kärlek smakar alltid lite bättre.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0