11/11

igår hade jag hoppats på o få umgås med mina pullor, ta vara på sista tiden nu innan jag åker. men känns som der börjar bli en vana att det  skiter sig, riktigt irriterande och tråkigt för jag hade verkligen sett fram imot att få träffa anna speciellt eftersom hon varit utomlands i en vecka, har iofs träfat den snorisen redan men fanns inte mycket tid för sånt som man behöver just då. Jag fick iaf mysa med in älskling, min finaste käraste vän. cäro, vi gjorde sånt som bara vi kan göra tillsammans och jag älskar det. Jag har inte ritkgit fattat att jag åker på fredag än, jag pratar knappt om det. det är först när alla runt om påpekar att det är fem dagar kvar, ja först då kniper det, först då inser jag hur länge jag måste klara mig helt själv. fan också. Idag är det ju dessutom fars dag, & min mor väckte mig vid halv tio eftersom vi var tvugna o göra frukost osv till pappi. han blev nöjd. sen åkte vi till uppsala, vi var väl där i en halvtimme har nog aldrig "shoppat" på så kort tid. hittade fyra par skor iaf, så jag är lika nöjd som pappa, det var väl lite därför jag fick skorna eftersom jag var så snäll. eller inte. Skulle ha köpt vantar & massa strumpbyxor i olika färger men glömde helt bort det, så får bli solna centrum någon dag i veckan. den här veckan kommer bli tung, måste plugga as mycket & packa as mycket. min resväska kommer inte räcka till, min tid kommer inte räcka till. måste försöka vara med dig s å mycket som det går nu, kommer bli sjukt jobbigt utan dig. jag lovar.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0