blow him back into my arms.

.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan tolv och fem.
Jag hoppas du gör så gott du kan för du vill väl inte gå hem som en våldtäktsman.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän, alla som inte dansar är våldtäktsmän!


Ja har skaffat mig en ny favvo, lär pressas i planet på fredag. Ja helt sjukt om fyra
dagar är jag där & nej ingen resfeber för er som tror det, men packningsångest.
sjukt vad jag är hettsig, klarar inte av sånt här hela mitt golv är fullt av kläder & skor
och tusen saker till. vet inte hur allting ska få plats eller varför allting ens ska med.
kommer inte ens andvända hälften av kläderna, men sån är jag bara o ta det sådär
fint. imorn ska sprutan tas, känns dessutom inte som att det var tre veckor sen jag
skrev upp det i min allmenacka. sen måste jag nog packa & på onsdag ska jag fika
med mina pullor förhoppningsvis, måste ses innan friday åtminstonde. och på tors-
dag måste jag träffa min gulle, kommer sakna han sjukt mycket. ursch. fast innan
dess ska jag försöka hinna träffa johan också, han saknar jag redan för mycket
kommer kännas ännu värre när vi är långt ifrån varandra, min käraste världens bästa
karlsson.  Min och mammas träningsgrej är topp, i love it to much i guess.
Nu ska jag försöka styra upp all packning sen ska jag sova i min sköna knarriga säng.
ja fan va den knarrar, finns en del som kan intyga det också så pappa gör något
åt det thankyou. käraste, det finns inte tid till att ordna det här just nu, åtminstonde
inte den tiden vi behöver. det är mitt eget fel, vad som än hände med mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jessiica

Haha, man kan ju inte komma ihåg allt ;)

2007-11-13 @ 18:45:24
URL: http://Jehssica.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0