så var vi där igen, great holiday.

& så magsjuka på det.

nu har jag legat inne i sex dagar, idag äntligen fick jag komma ut i
värmen. Doktorn kom förbi på hotell rummet också, vilket ledde till
att jag får äta antibiotika nu i sju dagar plus smärtstillande. hoppas
på att allting är bra när jag kommer hem så jag slipper snitta tand-
köttet. please god. jag tog mig iofs i kragen igår & pallrade mig upp
för att åka med till phi phi, vilket var en helt sjukt fin upplevelse.
lämnar det så för man kan aldrig förklara det där med ord. jag saknar
sofie helt galet mycket, sådär mycket  att det gör ont & carro o panna.
känns tomt varje dag, lova mig att vi tar vara på all tid sen mina käraste.

måste dessutom tilllägga, idol 2007 är ett stort skämt.
mattias and daniel, please come back.

Kommentarer
Postat av: Jessiica

åh tycker så synd om dig, lider verkligen med dig, de känns som om din semester är helt förstörd. Saknar dig.

2007-11-26 @ 19:21:27

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0