stimulerande

SNABB FAKTA..
1. Pierca näsan eller tungan? -
want the fucking tunga.
2. Vara seriös eller rolig? - rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - uteslut mjölk.
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - päron

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? -
jag tycker om många.
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - vinter.
4. Vänster eller höger? - Höger
5. Soligt eller regn? -Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? - ´choklad

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? -
23:17
3. Vart vill du bo? - italien
4. Hur många barn vill du ha? - två kanske.
5. Vill du gifta dig? - vill jag nog
6. Rullar du spagettin eller skär? - skär
7. Har du ätit sushi? - yes.
8. Favoritglass? - twister
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - fyra.
10. Humör? - mitt huvud mår icke fint, men jag mårfint.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? -
ja.
2. Sjungit? - ja
3. Blivit kramad? - ja
4. Kännt dig fånig? - JA
5. Saknat någon? - JA
6. Dansat galet? - friskis & svettis är ju ritkgit galet & lite som en dans så ja.
7. Klippt håret? - inte mitt, men min dockas ;d
8. Gråtit? - ja av lycka.
9. Ljugit? - jafan.
10. Blivit kysst? - ja.

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? -
jessica rättade mig, så JA.
2. Har du hund? - nix.
3. Tycker du att du är attraktiv? - nejnej.
4. Sover du helst själv eller med någon? -with someone like him yes please.
5. Tror du på spöken? - jamen visst.

Kommentarer
Postat av: Jessiica

"Har du någonsin blivit jagad av polisen? " Räknas inte valborg? :) Hahaa

2007-11-13 @ 18:19:38
URL: http://Jehssica.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0