Daugava

den här helgen har varit full. men ändå känns det som att jag inte gjort nånting alls.
verkligen ingenting. kanske för att jag inte orkar, eller för att jag inte klarar av det
riktigt. du har rätt, jag måste vara helt sjuk i huvudet, eller nånting mycket värre som
inte förstår hur han mår, hur han ser det och hur jag borde se det eftersom jag
själv varit där. det är så typiskt mig, så fängslad och så rädd. Idag har jag en massa
plugg, eller igentligen inte men måste renskriva en massa & så göra en uppsättning.
ibland är det ändå ganska skönt att bara få plugga, få vara ostörd helt ensam.
jag har hunnit med o träffa lite människor i helgen iaf. first you, and you. och joakim,
fredrik o andreas. störtkul och störtsköna. jag har gjort saker som verkligen måste
stanna hos mig, saker som jag inte fattar själv att jag har gjort. ursch. sen har jag
hunnit med att vara i uppsala, handlat en massa skit åt min lillebror som fyller år
på tisdag, när jag är ledig. weeho. jag behöver det, sen har jag hunnit med o städa.
nästan iaf, så nu är det bara plugget kvar ska sätta på lars winnerbäck Daugava.
helt jävla underbart. älskade älskade du.

jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går

men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0