i like to say goodbye.

två månader & tre dagar. and welcome to my life.

jag har kännt mig jävligt tom på sista tiden, igentligen inte tänkt mycket alls på
nånting alls förns nu. eller kanske efter igår. igår var det marknad tvåtusensju
det var inte alls som det brukar. - det märks att vi har blivit äldre nu. sant så sant.
hur som helst träffade jag panna & skarre, from what? hur som helst kändes
det så jävla skönt. som om nånting som hela tiden varit borta ut mitt liv plötsligt
kom tillbaka. och jag älskar dom fruktansvärt mycket, jag tror inte dom vet det
riktigt. sen träffade jag Ida och Jessica. älskade ni, dom saknar jag också helt
sjukt för mycket. och så träffade jag mitt gamla älsklings gäng. fan, ibland känns
det som att det var vårt fel allting. jag älskade iaf oss. bira bira bira bärsbärsbärs.
ni vet precis. sen fick jag en tankeställare när pelle konstaterade att det var sjukt
mycket jag kommer missa när jag åker utomlands, och det kändes så värdelöst
som om jag hellre ville stanna hemma. men jag behöver det här, komma bort, få
vara bara mig själv, och umgås med människor som är mina käraste, my family.
och jag behöver koppla bort allting, allt plugg, allt om er, allt om dig, och allt om
allt. det känns så tragiskt att du fortfarande inte är glömd, och så tragiskt att allting
du säger får mig att känna mig lika speciell igen.  fuck you forever.

Mina klassbrudar kan vara dom skönaste som finns, och kanske ännu skönare deras
bröder? ´det känns riktigt tråkigt att det är helg, för jag kommer sakna dom. speciellt
Maria, Angelica, Karolina och Mikaela. shises. your just to good to be truuuuuuue.
och sofie, min bästa. lär inte hinna ses i helgen, för den känns förbannat fullspikad
och  det kommer kännas som vanligt. sjukt jävla tomt!   I high on you baby.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0