I say goodbye to you F.

idag sov jag till tio as skönt, sen fixade jag den där jävla svinryggen, ursäkta men just så känns det nu faktikskt, ingenting blir som man vill ha det. fan ritkgit värdelöst. sen åkte jag & min far till solna, gick på utvecklingssamtalet. sen kom jag hem städade mitt rum, lagade middag och åkte på friskis & svettis. så nu har jag varit duktig. idag fick jag ett mejl där det stog typ " när var du senast sådär lycklig så att allting du sa & gjorde pirrade?" och jag fick ont i magen av allt tänkade, och ännu ondare av att senast jag var sådär lycklig var den 26 juli. då pirrade verkligen allting, minsta lilla & ingenting gjorde sådär ont som det gör nu. jag kunde känna mig bekväm i dina ögon hela tiden, tills du gjorde mig såhär. jag kommer nog aldrig bli hel igen, aldrig komma ur den här skiten och aldrig bli sådär lycklig igen. och jag vet inte längre vad som är rätt eller fel, hur man ska bete sig och hur man ska göra för att alla ska vara där uppe. nej jag vet ingenting längre, och jag orkar inte låtsas vara glad hela tiden. jag har redan brustit en gång och nu är jag på min andra brustna hjärtans höst. fast jag förlåter dig nog, tillslut. eller någon dag när allting är fint igen. men inte nu, inte på ett tag för det känns för jobbigt det känns för fel, allting vi jämt lovat varandra, att inte göra som alla andra, jag visste det redan då, hur allting skulle bli hur allting ska sluta och hur allting kommer se ut. jag har iaf insett att jag älskade dig, att jag fortfarande älskar dig, att jag alltid kommer älska dig , kanske inte älska dig sådär mycket så allting känns men åtminstonde alltid älska dig för att du är du och för att du kan vara en av världens finaste människor. fast inte just nu, inte just ikväll.  tre jävla månader. fuck you fourever.

Låt mig dö en stund, tillsammans med dig & jag kommer aldrig tillbaka hit igen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha så bra. ja, det är hur mysigt som helst där! :)

2007-10-26 @ 23:26:45
URL: http://jessicadahlstrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0