i will try to fix you.

då var dagen avklarad, nästan hela dagen iaf. har fortfarande en viktig sak framför
mig, igentligen en av dom viktigaste något jag inte klarade av att fixa igår. det blev
för mycket och för tomt. så idag har jag lovat mig själv, för hans skull. Men mötet
är avklarat känns sjukt bra och det gick sjukt bra. - välkommen får man väl säga då.
ses på tisdag! yes tack. eller nånting. ses blev skrivandet om Helform klart också
as skönt. och så pluggandet i engelskan, och så hurtigheten med becc. och så fick
jag mitt hm paket som jag väntat på hur länge som helst. ja allting har gått prima
förutom att min mobil är sönder men snälla låt mig klara av det här. det är inte för
min egen skull så snälla.  mitt äckel ont i munnen är äntligen helt borta nu , tog en
vecka och två dagar som jag sa till dig den där natten om du fortfarande minns.
när du inte ville tro mig, för att du tyckte synd om mig.  jag var aldrig värd det där,
och kommer nog aldrig bli det heller. den jävligaste stunden i livet var den när du gick.

imorn har jag fyra viktiga saker framför mig också. verkligen två viktiga. jag kommer
vara så jävla missnöjd så typiskt mig. i want my fucking hair back. please please please.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0