lördag den 27

äntligen fick vi en sån här stund tillsammans bundis, en sån som bara du & jag kan ha.
vi gör saker som bara vi förstår oss på och vi bryr oss aldrig. herregud. började med att
cäro kom till mitt place, vi letade mat & som dom nakna kockarna måste man fixa det
mesta vilket vi gjorde också, vi åt gått drack gott och drog oss sen till bastun & bärsade.
några "drinkar" slank dessutom ner. tills jag inte minns så mycket mer, bara att jag blev
förbannat ledsen på en massa saker, full av lycka för att jag var med babe och glad för
att joakim o sofie kom. hon hade dessutom med svettlana i en påse, saknat henne.
sen drog vi till Jok, hans bror firades där. raoooooooorw. vi fick smörgåstårta sen ringde
sötisjohan sen minns jag icke. nu är jag helt plötsligt hemma & vi har kommit till den
här tiden på året då klockorna ska ställas om, så alla kära imorn får vi en timmes längre
sovmorgon tack gode gud för det för det lär behövas i det skick som jag känner mig i
just nu. hur som helst, kommer jag inte kunna somna nu för jag vet inte vad som hände
men det sticker, det hugger och det blöder. innuti och hur mycker jag än förösker
slutar det aldrig att rinna. det är bara dina ord som får mitt hjärta att gå i 118890.

please come back to me.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0