pb.

idag börjar prison break igen & mitt liv blir en aning bättre.
jag har iofs redan tjuvkikat på dom fyra första avsnitten med nichlas men
det blir alderig tråkigt att se samma saker igen. nackdelen är att jag vet
nånting jag inte vill veta. fan också. idag har jag iaf haft en skön dag i skolan
fast det är våran längsta dag, kvart över tre. sen fixade jag mitt CV så det ska
lämnas imorn & så har jag precis varit på friskis & svettis och varit duktig.
på måndag ska jag värda istället för Lina, första gången så får hoppas på
att det går fint. och äntligen bara fyra dagar kvar i skolan, det här lovet behöver
jag verkligen. min kropp, mitt hjärta, mina tankar behöver slappna av och
vara för sig själva, hela jag behöver vara för mig själv så tack för pauserna vi
får ibland. den här veckan har jag en hel del framför mig som jag måste ta
tag i, saker som jag bara sopat bort  för att det får tiden att räcka till lite mer.
men nu kan jag inte låta det gå längre, jag måste träffa dig & gör allt bra igen.

Tack E, du anar inte hur bra det kändes när du hatade med mig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0