puls.

hysteriska hjärtslag

jag känner mig ganska tom. för jag vet inte vad man svarar på sånt man inte
har något svar på, på sånt som gör en så förbannat glad men samtidigt så
förbannat förvirrad. nu finns det mest tankar på hur din element varma kropp
kan värma upp min, hur mina hjärtslag kan slå i takt med dina, hur vackert
dina ord klistras av vackerhet runt mitt hjärta varje gång du öppnar din mun.
Men det är nånting som inte sitter rätt, nånting som hela tiden drar mig tillbaka.
och jag ber om ursäkt, för ja vem fan är sporten och varför gör jag som jag gör.
jag borde verkligen vara lycklig nu, vara glad åt det jag har och det är jag nog.
igentligen. men det är nånting som inte är som det ska vara, nånting som får
mig helt ur balans. och det finns någon ny där nu, någon som ger mig skak
och för hög puls, someone like him, someone like you N.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0