tidvis har skakandet lagt sig

Du får mig att känna något jag aldrig förut känt
Sen dansar vi till ljuv musik, och känner det du känt.

Jag börjar bli skakis igen, det började imorse. när allting kom på en
gång & det var du, du, du och du. det är för mycket du just nu vilket gör
allting mycket  svårare att ta. imorgon är jag iaf ledig, eller ska till skolan
på utvecklings. vid halv tre iofs men det tar bara 30 minuter. sen ska jag
nog försöka gå till doktorn imorn, får se om jag orkar det just nu för det
är för mycket. Förlåt F.   Jag ville aldrig ritkgit vara en av alla dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, jag är en aning seg med att kolla kommentarer på bloggen, bilden är iaf tagen på öland i somras.
tack så mycket. :)

2007-10-25 @ 20:55:03
URL: http://jessicadahlstrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0