De e vi

Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.


igår var det sista dagen. verkligen sista, kanske inte föralltid men åtminstonde
på ett tag framöver. Det känns så sjukt, som att lämna nånting som funnits i mitt
liv hur länge som helst. vi slet, vi smörade, vi lassade, vi sprang, vi diskade, vi
sopade, vi schamponerade, vi fick kritik på bra & dåliga sätt, vi spanade killar, vi
såg kändisar, vi hänge på louie louie, vi träffade mackan. det slår nog det mesta.
Jag har varit helt jävla slut den här veckan, dagarna var tunga och lååååååånga
herregud ja det var dom, men det var samtdiigt riktigt jävla roligt & ritkgit jävla tråkigt.
hur som helst så fick man på något sätt en sån där klump i magen när jag tog ett
steg utanför salongen. Jag lovade iaf Anneli att komma o hälsa på & att jag var
välkommen hela tiden. jag ska dit, snarast. nästa vecka väntar Kool & co, får se
hur det slutar. Efter jobbet igår så träffade jag iaf sofie i rimbo, vi gick till konsum
och köpte en massa gott & tog tuben hem o väl på bussen så hade vi skit kul.
först fylle robban? och så var vi as taggade på fest, fest blev det inte riktigt men lite
alko ändå. när vi hade lagat våran goda tacos så satte vi oss framför IDOL och
svullade, sen kom sandra & emma. och sen så kom robin o felix. weeeho. vi spelade
massa playstation, haha & FIFA. grymt jävla kul, så det ska jag pressa nu framöver.
sen somnade vi till Saw, och så vaknade jag halv åtta av att min älskling skulle ge sig
iväg för att slita lite till, hon är sådär bra och snäll sötstjärt. Nu ska jag duscha med
mitt nya schampo & balsam som jag fick av Mackan som tack för hjälpen, det ska
tydligen vara skit bra och doften reminds me of you. sen ska vi iväg till fia & johnny och
käka lunch, förstår inte ritkgit vad som händer men det visar sig, då ska jag nog dessutom
passa på och fråga lite om morgondagen för då är det dop & klumpar i magen som
gäller. but i will fix this. jag har klarat det en gång och kan göra det igen. inatt har jag
inte sovit bra alls, jag har saknat det ganska för mycket och tänkt på hur det skulle vart
och hur det skulle sett ut. jag hatar nog dig mest igentligen men all ilska vänds till kärlek
I hate you for doing this to me.




                             VÄLKOMEN TILL DEEVI, STRIKE A POSE!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0