du skulle dö.

Eller igentligen är det nog det sista jag vill, men jag vet
inte vartimage601 allting ska ta vägen, all ilska, all sorg, all svart-
sjuka, alllt hat till  dig. och ärligt talat är jag ledsen för
det, för hur jag behandlar  det för det hjälper inte, men
jag försöker. varför är det alltid jag, varför måste det
alltid bli såhär, varför blev vi såhär.  det förstör för mig,
du förstör för mig. jag kan inte tänka klart eller fram,
och jag har så sjukt mycket o se fram imot älskade
håkan för fjärde gången på lördag & jag ser knappt fram
imot det. becasue of you.  jag har intalat mig själv att
det aldrig kommer  bli som förut, jag kommer aldrig
bli som förut. men fråga inte om det för ni förstår ändå
inte.  du måste va sjuk. & jag kan sakna den där
stunden som vi haft när vi tillslut har blivit sams.


Why do you have to be a heartbreaker?

Kommentarer
Postat av: carro

gumman, behöver du prata så finns jag här!

2007-09-07 @ 14:55:44

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0