eller vad tycker du?

jag borde kanske vara lycklig nu.

idag kom väskorna, inget speciellt men som ursäkt för väntan
fick vi en pinsett, ögonbrynsplockare alltså med lampa i som
igentligen är skit dyr så det var som julafton. och min klass.
vi är för bra, för sköna känns redan som om pelle fått fel intryck
av oss. pff.. vi hade även långhårsuppsättning idag och det gick
skit bra och var grymt kul. Leo blev skit stålt, inte så ovanligt men.
sen Idag fick jag prata lite privat med någon, någon som verkl-
igen bryr sig & det känns riktigt skönt. på något sätt. idag är det
fredag vilket innebär, sova ut imorn och älskade håkan min man
alltså jag skakar av all denna meningslöshet. jag vill bli uppsnärjad
nu nu nu, ge mig håkans kärlek. sen innebär det klump. fuck.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0