how to save a life.

okej dagen gick åt till att få mig själv fixad. sex timmar, sjukt lång tid & sjukt lite
resultat. men nu är mitt hår ljusare, något ljusare iaf. vet inte om ja är nöjd ritkgit.
men kan glädja mig åt att jag slapp betala 1700 kronor. thank god for that. idag skulle
igentligen jag & jessica pallrat oss ner till ICA RIMBO, men så blev det ej så får
ta det imorn. pirrigt. Direkt efter jobbet gick jag till bålbro, svett svett svettiiiiiiis.
hurtigt. Jag har sjukt ont i ryggen idag, beror väl på allt stående osv. hur som helst
så känns det som att jag börjar få orken & lusten igen, det känns sjukt skönt.
på torsdag fyller baby år, och jag hoppas på att få träffa henne imornkväll för att
kunna krama om henne dagen innan, för jag lär inte träffa henne förns efteråt hennes
dag, så det måste bli av. jag saknar henne & panna sjukt mycket. det svider.
och jag behöver inte den saknaden också just nu, nej inte det minsta. suck..

Ah shises, markus im high on you.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0