I'm shaking again

Matchen gick åt helvette. och jag gick åt helvette, alla pratade om
dig hela matchen dig dit och dig hit. och jag vet inte vad som hände
med mig men jag blev helt tom och när becca frågade bella gråter
du, så fick jag genast jävligt ont i magen istället. & det blev inte bättre
av att du var på min sida hela tiden, att våra ögon möttes varje gång
du tittade åt vårt håll, och det blev inte bättre av att vi båda såg på var-
andra som om vi förlorat nånting, som om vi förlorat nånting riktigt
stort. och det blev inte bättre när du sa att du hade saknat mig och
att du verkligen var ledsen för allting och att vi borde ses någon gång.
nej det gjorde allting helt svart, och jag hatar att folk ska se hur mina
blåa ögon istället lyser svart, och jag hatar att inte kunna säga nånting
att det hela tiden tar slut. jag sjunker, och för stunden finns det inte
ork till att resa sig. du drog ner mig, nu måste jag själv dra mig upp.

Emma tjatade på att jag skulle börja spela igen, och ärligt talat så är jag
jävligt sugen & jävligt taggad så jag får faktiskt se vad som händer. next year.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0