kom ihåg mig då.

om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!

det regnar i mitt hjärta. regn är alltid mysigt, framför allt om man har
någon att dela regnet med. i fredags delade jag det med F & i
lördags med caroline, i miss that times. och vi slutar aldrig förvåna
för vilka skulle ens komma på tanken att göra så som vi gjorde i lör-
dags? noone i guess. igår kände jag mig jävligt tung, jag orkade o
hade inte tid för nånting förutom en massa musik & skorpor med te.
jag hatar te, alltså verkligen men min hals tycks älska det så för dens
skull pinar jag i mig skiten o hoppas på att den ska må bättre.
och idag har jag nog igentligen inte kännt mig särskilt bättre men åt-
mindstonde glad, riktigt. Ellen undrade hur mycket skratt det kunde
finnas i en människa, och igentligen handlar det bara om tomhet
men jag låtsas. im good at that. Nu ska jag ladda lite för att köra bil
med min far, ah alltid lika pirrigt fast det går susen och efter det gäller
ett svettigt friskis pass. skönt! dessutom är det dax för första gymnastiken
imorn, springa 3.6 kilometer. jag kommer inte palla, men jag måste.
så godd luck to that. och juste vi fick klippa hår för första gången idag
& det gick fan ganska bra så nu ska jag klippa pingpong imorn. fränt.

allt tjat om kärlek & förälskelser gör mig galen, jag orkar inte tänka.
snälla låt mig vara mig åtminstonde en dag, låt mig tänka klart.
du har rätt, jag har inte släppt det än. det tog för lång tid jag orkar inte riva upp det.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0