nu vet jag hur du blir.

det finns inte lust eller tid längre.

Dagens låt: if only you
Dagens ord: deevi
Dagens frisyr: knut + tusen nålar.
Dagens smink: typ inget alls.
Dagens händelse: jobbjobbjobb
Dagens planer: sova
 Dagens vill ha: mitt paket från hm
Dagens mening: välkommen deevi det är izabella
Dagens saknad: sofie.
Dagens drog: ipren. suck
Dagens tråkigaste: sjukt långa dagar
Dagens roligaste: nothing.
Dagens finaste: SVTs nåntings frisyr.
Dagens sämsta: p. och jag klarar inte av mer.
Dagens bästa: MAT & kändisar
Dagens sötaste: some spechial.
Dagens dricka: water.
Dagens köp: lunch.
Dagens telefonsamtal: tusen människor, fanny & mammi.
Dagens sms: sofie, fabian, zacke, sofia.
Dagens mat: hamburgare, frukt.
Dagens skratt: allt åt mig, fanny och sofia
Dagens sjukt: Att du fortfarande inte förstår. fan
Dagens kärlek:
Dagens mående: i can't feell it.
Dagens tips: please give me some energi
Dagens hat: ppppppppp. så jävla typiskt.


och jag som brukade älska det här.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0