vi skulle ge o ta.

den här skogen gör nånting med mig, jag blir alldeles för ärlig.image635

idag har jag haft fullt upp, det har varit jävligt jobbigt och jävligt
kul. som nästan alltid. jag orkar igentligen inte tänka på den här
dagen, för den gjorde mitt liv både bra & dåligt. För idag äntligen,
så har jag insett att du är helt borta inte ens din röst kunde göra
mig svag längre. tack gud. sen hände en massa annat som
gjorde mig sjukt nere igen. jag som börjar kliva uppåt, men nej
nu är jag där igen vilket inte kommer göra nästa vecka bättre, då
ska jag nämligen prata ut. med någon som är gjord för att bara
lyssna. jag tog ett rejält snack med min mor idag, först pratade vi
om deras gårkväll om hur fulla vissa var, och jag skämdes ganska
för mycket. sen pratade vi om gamla minnen, och om nya. sen kom
vi in på dig, och det knep direkt & hon förstog. Nu måste jag gå o
kolla min mage också, vilket jag inte alls orkar med just nu.
men det är mitt eget fel, vad som än hände med mitt hjärta.

vi skulle dela samma sked, vi skulle dela samma blod.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0