flyt.

Jag vill bara be alla ni söta snälla och gulliga människor som precis
visat sig vara bara jävligt fega & omedvetande att skaffa er ett eget liv.
För mitt är så långt mycket bättre än vad ni någonsin kommer bli värda.
sen vill jag bara berätta för er att ni har lyckats, ni har fått mitt underbara
liv att helt plötsligt kännas som en skamfläck i historien. grattis!

sen vill jag bara meddela sofie om att jag har kommit hem igen, eller
vad man nu än ska säga. so dont worry be happy. i helgen var jag
med sofie, sen in till norrtälje hon drog till älmsta jag fanny o annie
till annies lägenhet och sen vidare till david, kom hem runt fyra och
sen käkade vi brak frukost och segade hela dagen, igår degade
jag ännu mer hade thai kväll hos faster med allt thailand folk, massa
thai mat, chokladpannkakor och mina blåsor, sen sov jag gott & jobbade
idag.Nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill och sen ta mig en lång
promenad ner till rimbo, killjympa och efter det en lång varm dusch och
sen tagga inför morgondagens jävla apu. guuuuuuuuuuuuuuld.

fyra jävla dagar kvar, helt underbart.

image952

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0