leaving the dream!

inteokejalls. du ska vara min bästa vän, det var åtminstonde vad jag trodde.
men jag skulle nog inte välja dom orden längre, för en bästa vän vågar stå för
saker man tycker eller gjort, och en bästa vän finns alltid där för en och tror en.
Du gör inget utav det längre & därför tar det imot exra hårt att behöva säga att
du min käraste vän inte längre är min käraste vän. farväl falkenberg osv.
igår var det premme för Sverige pussas & kramas, efterlängtat och störtskönt.
bjöööööööörn och the rest of it. helt galet kul, får kramp i magen.  dagen har
tillbringats i sängen & sen i norrtälje, nu ska jag över till sandra o fira henne
käka lite tårta oså, och efter det kommer sophia hit & hämtar mig och vidare
till norrtälje. Morgondagens planer återstår o se hur dom blir nu efter allt.
du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut.


NJUT.   http://www.youtube.com/watch?v=9hmaBZkyNNM


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0