det vackraste jag vet.

Jag ligger tätt intill, lycklig för att du finns till.

gårdagen blev trevlig med massa folk & massa annat.  "Snabbsnackare"
& "Sjörövare"  och kvällens höjdpunkt, kackla som en höna när tuppen galit.
och låten "Hej då min bajskorv" fan vilka sköna människor jag känner.
tack!
somnade skönt med en älskling brevid och vaknade pigg som en nötkärna,
med lätt huvudvärk dessvärre. Men jag har världens bästa medecinman
tydligen, för efter bara några minuter var det genast bättre. underbart.
Nu är jag lämnad ensam igen, jag önskar jag kunde ha dig här hela tiden
men den önskan kommer inte slå in. Imorgon ska jag bege mig in till stan,
eller täby beror på om jag vill ha trevligt sällskap eller inte. sen blir det träna
och sen vet jag inte alls. Nu ska jag lägga mig och kolla på Green Street Hooligans
världens bästa film åh, efter det Kung fu Panda och sen laga en super middag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0