plugg.

sofie kom på besök igårkväll, och fotbollen blev av och vinst för rånäs. kanon härligt.
Emma och Anna var också där, super trevligt. Imorgon börjar skolan, och jag vet
inte om jag ska skratta eller gråta, känns för hopplöst just nu. tur att jag har en
peppandes vän som alltid är galet possetiv, sofie andersson heter hon. vilken jävla
duracell kanin alltså, hur som helst är det bara i bita ihop. och helgen bjuder på
min efterlängtade älskling, var alldeles för länge sen vi sågs nu. och kräftskiva, kan
inte bli mycket bättre faktiskt. så morgondagen kan nog gå rätt bra ändå. håll ut!



Jag bor på helt rätt plats, med helt rätt människor. tack.

Kommentarer
Postat av: Anna

Beyond retor och myrorna är helt klart bäst! :) bor du i sthlm?

2008-08-21 @ 21:23:01
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: s

Nej jag vet. men jag är ju som sagt ganska positiv så jag kan ge lite energi till dig så ska du se att vi klarar det.

2008-08-23 @ 22:44:12
URL: http://frokenandersson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0