08-08-08

Den åttonde i åttonde nollåtta

inte helt okej, men okej, igår kom min kära fruga hit på besök, vi pallrade oss upp till bastun och satt o svettades en rejäl stund och hann prata igenom allt vi missat, sen bänkade vi oss i sängen framför på smällen, och längtade efter barn och längtade inte, hujedamig. sen fick vi nog kärt besök utanför fönstret, som ofta är en vansak. men vi somnade gott, och för deras skull hoppas jag dom stog kvar hela natten. sen lämnade min fru mig tidigt imorse, nu ska jag ner o besöka henne igen och fixa min nyckel, sen en sväng till min praktikplats o köpa hårprodukter, och sen handla och sen hem igen o baka. inatt kommer förhoppningsvis min kära på besök, jag har längtat ihjäl mig. imorgon är det Laaaaaaaaaaaaaaaaars som gäller. helt jävla underbart.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0