we own the night.

Dagen har helt desperat gått åt till att leta igenom hela mitt rum efter busskortet, utan resultat. tröstbakat scones och sedan tagit en springtur, passade även på att besöka bussen för att fråga efter det där men utan resultat där också. Jag antar att jag får lägga ut tvåhundrakronor den här veckan på onödiga dygns kort, skit. Tur som jag har piggades jag upp rejält av ett sms från några vänner & på lördag vankas det kräftskiva, kanon. sen har jag gråtit lite till kanske en av dom sötaste och finaste klippen någonsin. helt underbart. se själva  http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U
Nu ska jag ut och fotografera i det här efterlängtade vädret och sen ut och gå en lång
promenad med min mor, det börjar bli en vana nu förtiden, superskönt. och troligtvis blir det ett
kvällsdopp ikväll med en kär vän. åhh vad jag vill fortsätta ha sommarlov.


Kommentarer
Postat av: s

hahahaha jag vet. fast typ tio här alltså

2008-08-19 @ 18:58:06
URL: http://frokenandersson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0