christmas time.

Nu är det bara några få timmar kvar tills julafton och jag känner
inte den där julstämingen som brukar finnas, först och främst ser det
mer ut som vår utomhus än vinter, och sen har min bror som flyttatt hemifrån
valt att varai sitt nya hus ikväll istället för hos oss, det känns konstigt.

De närmsta dagarna har jag slagit in 53 Julklappar, varav 21 är dom
som jag köpt. Så nu ikväll har jag inte lust att slå in enda till julklapp.
Har precis gjort Janssons Frestelse och Silltårta, nu blir det Kavring
knäck och glögg, även bingolotto så kul tycker jag att det är med jul.
Granen ska kläs också, och annat bakverk ska försökas göras.
om jag orkar ska jag nog gå på uppesittarspinningen ikväll klockan elva.
eller om det var tio, sak samma. Det rekomenderar jag.






Jag älskar den här ettiketten "ETT LITET PAKET TILLS DEN BÄSTA JAG VET"
som ni kanske märkt, den är bara för söt. passar dessutom alldeles perfekt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi vad trevligt att du blir det! :) Ja detsamma, hoppas du får en mysig jul :) Hälsa familjen god jul också!

2008-12-23 @ 20:06:21
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0