Men ändock youre alive.

I helgen har en efterlängtad älskling varit hos mig hela helgen.
Vi har bakat en massa julgodis, och då menar jag en massa som dessutom
blev helt magnifika, kanongott! ätit gott och handlat julklappar. Ikväll åt vi på
ett glas, nu är jag hemma och kollar på heartbreak hotell, så jävla skön!
Imorgon blir det täby centrum, sen arninge. sen Årets Julpass, ska bli skit kul.
och gott folk, titta ut. marken är täckt av snö återigen. det är väl ingenting mot
vad vi haft, men det är ändå snö och skit mysigt. Jag vill ha mer snö nu, sen är allt topp.
Idag är det fjärde advent också, två dagar kvar tills julafton och två julklappar
kvar, till min kära dessutom, MEN jag har hittat den. perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen gud det hade jag inte ens märkt! Åh vad mysigt :D Och jag som precis ställde frågan vart fan snön är..

2008-12-21 @ 22:24:11
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen. Fast just nu verkar det bara som att det regnar :o

2008-12-21 @ 22:43:41
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0