Vad luktar din stora kärlek?

nu kommer julyran, jag har alltid älskat allt som har med julen att göra.
sjunga julsånger samtdiigt som allt julbak sker, sjunga för mycket så att
man glömmer bort det som finns på spisen och måste därefter göra om
allting igen. Gå i stan och bara se all fin julskyltning och dylikt, köpa en
massa julklappar och släpa dom hem för att direkt sätta igång med in-
slagendet och rimmen. Men iår är jag näst in till förvirrad, jag har ingen
aning om vad någon av mina käraste ska få i julklapp, det känns både
frustrerande och jobbigt. Dessutom önskar jag inte mig nägot särskilt
alls, trosor. men det låter jag bli att berätta för annars har jag trosor så
det räcker till hela min klass, det jag ville komma till. Har någon några
tips om vad man kan ge sina kära föräldrar, bröder, pojkvänner och
dylikt. släng hit en kommentar.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0