baby love.


igår började I en annan del av köping igen, taggat rätt mycketimage820
inför det. och det var såklart lika bra som förut och såklart så
var tobbe skönast, förstår verkligen inte hur det går ihop sig.
hur som helst blev det en sen natt, mycket pågrund utav dig
och mig själv vilket ledde till att jag inte kom upp i tid imorse
så fick bli värsta rushen. Imorgon i skolan har vi disa, och jag o
fanny ska köpa med oss semlor o bjuda på, värsta gulligt ut
av oss och det ska bli värsta gott också, sen blir det HOCKEY
på gympan dessvärre bara jag som är taggad för det, men blir
nog skit kul ändå. sen är det friskis & sen ska jag o sandra
gymma lite, måste ju börja skärpa mig nu eftersom jag inte var
speciellt hurtig förra veckan som jag redan påpekat. hur som
helst blire inge länna på fredag, röstar för manlig strippa istället,
återstår o se hur det kommer gå, känns som det kommer bli
rätt lyckat iaf. Nu ska jag käka fil och flingor, tycker igentligen att
det är skit äckligt men orkar inte fixa någonting annat idag, inte
alls likt mig faktiskt. sen ska jag värda ikväll för sophia, värsta
svettiga & jobbiga passet men that's life. sen ska jag sova direkt
när jag kommer hem, måste styra upp rutinerna nu, känns som jag
vart rätt dålig på sista tiden. Vart jag än går, är du alltid med mig.


Jag ska föda ditt första barn och den ska ha dina ögon & dina händer.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0